AVOTEK

Διευκρινίζοντας τον ηχητικό Σπάρο: η αδάμαστη γκρούβα του Γιάννη Πάριου

Ο Στυλιανός Τζιρίτας επισκέπτεται ξανά τον πιο μοσχοπουλημένο δίσκο στην ελληνική δισκογραφία (1.600.000 αντίτυπα) και αναζητεί τα μυστικά της τεράστιας αυτής απήχησής του

Το αρχαιότερο επάγγελμα στη δισκογραφία (#10)

Ο Στυλιανός Τζιρίτας καταπιάνεται σήμερα με τη φιλοσοφία του remix και κουβεντιάζει για το θέμα με τον Blend Mishkin, τον Alex Retsis των Video Game Orchestra και τον Leon Segka...

Ο Μονογενής –Τεχνικές και συντεταγμένες των ηχογραφήσεων του Elvis σε όλο το εύρος της καριέρας του

Ο Στυλιανός Τζιρίτας επισκέπτεται τον Elvis Presley και εξετάζει τις παραγωγές του, σε βάθος 3 δεκαετιών. Δεν παραλείπει, όμως, να αποχαιρετήσει και τον Ντέμη Ρούσσο...

Οδός Καλωδίων 2014

Η τελική σούμα του Avotek για τα καλύτερα σε επίπεδο τεχνικής και φιλοσοφίας ηχογράφησης αλμπουμέτα της χρονιάς

Beatles & Beach Boys: Το θέμα δεν ήταν ανταγωνιστικό

Τα πεδία δοκιμών ήχου που προϋπήρχαν στις φαρέτρες του ασυνείδητου των Beach Boys και των Beatles, τους οδήγησαν στον θρίαμβο μέσω της κατάκτησης του νέου στουντιακού ήχου

Πρωτόγονες Κραυγές και διαλυμένες κάψες (#6)

Ιστορίες μικροφωνικής τρέλας στα στούντιο κατά την ώρα των lead φωνητικών

Πλασίμπο και Pharmakon

Πορείες και συγκρούσεις δεν συμβαίνουν mono (ναι, mono) στην κοινωνία ένεκα επετείων, αλλά και στην κονσόλα και στις αποτιμήσεις αυτής...

To Χερουβείμ του Ηχοθόλου

Ο Brian Eno είναι ένας από τους σπουδαιότερους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα, δεν θα μπορούσε λοιπόν να μην είναι ο πρώτος τον οποίον φιλοξενούμε σε ένα μίνι πορτραίτο...

Ηχογραφώντας το Επέκεινα και το Πάντα (όχι τον Τάο Τάο βρε αθεόφοβοι…)

Οι ηχογραφήσεις πεδίου (field recordings) είναι αναγκαίες σε κάθε είδους καλλιτεχνική ή εμπορική χρήση του ήχου, αλλά και περιοχή διερευνήσεων όταν μιλάμε για τον πειραματικό χώρο...

Top