Τα 10 εγχώρια singles του καλοκαιριού
Νέα ταλέντα, σε νέα κομμάτια: ο διεθνής ήχος της χώρας μας, στο τώρα...
Νέα ταλέντα, σε νέα κομμάτια: ο διεθνής ήχος της χώρας μας, στο τώρα...
Η φάση πλέον είναι να έχεις το ραπ, κάτι που δεν καταλαβαίνουν όσοι βολεμένοι μεγάλωσαν στα 1990s και τρέχουν ακόμα τα μουσικά πράγματα, δίχως να θέλουν να αποδεχτούν την ομορφιά, την αυθεντικότητα και τη διαφορετικότητα του hip hop...
Άνθρωποι που θα έπρεπε να είναι ανοιχτοί στο να σπάνε τα καλούπια ξίνισαν με την εμφάνιση του Γιώργου Μαζωνάκη στο πλευρό των Glacial κατά το 1ο ADD Festival, αντί να δώσουν βάση στο πώς έχει καταφέρει να είναι μαζικά αποδεκτός σε τόσες διαφορετικές κουλτούρες, για παραπάνω από μια 20ετία...
Στην Ελλάδα ασχολούμαστε ακόμα με το YouTube, που προσφέρει σε έναν καλλιτέχνη (μαξ, και υπό προϋποθέσεις) περί τα 1.000 ευρώ για 1.000.000 views, αγνοώντας το Spotify, το οποίο δίνει 4.000 ευρώ για ένα μύριο plays...
Θα κόψω την καλημέρα σε όποιον μουσικό ξαναπετύχω σε συναυλίες και μου πει «έχω μερικά κομματάκια, μήπως τα κάνουμε κανά δισκάκι για εδώ και να δούμε αν μας παίρνει για έξω». Δεν σε παίρνει πλέον, δικέ μου...
Η σχεδόν αντιδημοκρατική κίνηση υπέρ ενός πολιτιστικού «βέτο», βάση του οποίου στα ραδιόφωνα θα επιβληθεί ο γαλλικός νόμος του 50% ελληνικό και 50% διεθνές ρεπερτόριο, μου φάνηκε δίκαιη, οικεία και σε μεγάλο βαθμό τίμια...
Πάνε εσύ ταλεντάρα μου τώρα να σκοράρεις χωρίς τη βοήθεια χαρτογιακά και αλγόριθμου 4.000 ώρες και 1.000 εγγεγραμμένους στο YouTube. Kαι αν θες ρώτα και μανάδες, γιαγιάδες, συμπεθέρες να στο επιβεβαιώσουν: τον Καζαντζίδη, οι μανατζαραίοι τον εφάγανε...
Είναι μόνο θέμα του συντηρητισμού που διακρίνει μια κοινωνία το να μην ακολουθεί στα χρόνια του ίντερνετ την αμεσότητα και την πολυφωνία που προσφέρουν τα διαδικτυακά ραδιόφωνα...
Τέτοιοι τύποι έκαναν το μονοπάτι τους δρόμο για τους επόμενους και είναι τελικά η σημαντικότητα του δικού τους έργου που καθόρισε τελικά το underground ως το νέο mainstream...
Η μουσική που φτάνει στα ακουστικά όσων την ψάχνουν, σύντομα δεν θα έχει την παραμικρή σχέση με τα όσα παίζουν τα ραδιόφωνα ή προωθούν τα μεγάλα labels...
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι έστω κι ένας έφηβος στην Αθήνα δεν ξέρει τους Migos και τον Drake; Αν δεν σου αρέσουν ή δεν ξέρεις πώς να ασκήσεις κριτική στη μουσική τους, αρκέσου στους Arcade Fire...
Aναρωτηθήκατε γιατί το Pitchfork έχει σταματήσει να κάνει κριτικές και αναφορές σε ντεμπούτα συγκροτημάτων ή να «σπάει» καινούρια ονόματα με τον ρυθμό που το έκανε κάποτε;
Σύντομα, οι μουσικογράφοι με street γνώση θα αρχίσουν να καλύπτουν live DIY δυναμικής σε DIY στέκια, εγκαταλείποντας τις overhyped μπάντες της πόλης που δυσκολεύονται να συσπειρώσουν 100 άτομα σε ένα υπόγειο και να τα ιδρώσουν δίχως αύριο...
Όσο η επιφάνεια των FB posts, των κριτικών, των εναλλακτικών ραδιοφώνων και των «wannabe cool» κυκλοφοριών αποζητά λίγη social προσοχή, τόσο αποκρινόμαστε από την αλήθεια: ότι ελάχιστοι έχουν μείνει να εργάζονται στη μουσική και για τη μουσική στην Ελλάδα...
Η στήλη αποχαιρετά μετά από 8 χρόνια παρουσίας και το σχετικό κείμενο δεν θα μπορούσε βέβαια παρά να συνοδεύεται με το σήμα κατατεθέν της: 10 + 5 ολόφρεσκα singles/albums, που αξίζουν της προσοχής σας...
Δεν είναι σαν να μπαίνει η άνοιξη. Γενικότερα η αίσθηση του ζόρικου χειμώνα έχει ψωμί ακόμα, τόσο σε κοινωνικοπολιτικό όσο και σε πολιτιστικό επίπεδο στη χώρα...
Νέα από τα εγχώρια πράγματα, μα και οι 14+1 πιο ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες του 2014 για τον ήχο που απασχολεί την καθιερωμένη στήλη του Δημήτρη Λιλή...
Ήταν (και είναι) πολύ πιο δύσκολα και μοναχικά να σκέφτεσαι για τη μουσική και την εξέλιξή της ζώντας σε μια χώρα σαν την Ελλάδα...
Φωτορεπορτάζ από την παρθενική εμφάνιση των Razorlight στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των Jameson Connects music sessions.
O Βασίλης Σπανός βουτάει με μπουνιές και κλωτσιές στο σύμπαν του Baba Yaga, αναζητώντας πέντε αγαπημένες ταινίες που έκαναν τον John Wick αυτό που είναι σήμερα.
Πάνε 11 χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε το project "Listen Whitey!" και το δισκάδικο της Σίνα διαλέγει μερικά afro-protest essentials.