View More

Τα ρίχτερ της υποκρισίας μας

Κείμενο: -

 


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,      


όταν συμβαίνει μια τραγωδία, ο κόσμος συγκλονίζεται. Ειδικά αν πρόκειται για σεισμό, στη χώρα μας ξυπνούν μνήμες άσχημες και καταστροφικές. Και μαζί η επιθυμία για νούμερα στην τηλεθέαση, που σημαίνουν μια κάμερα πίσω από τον εκάστοτε συγγενή που θρηνεί την προσωπική του απώλεια. Φαίνεται ότι ο σεισμός είναι σαν την εγκληματικότητα: αγνοούμε κάθε έννοια πρόληψης και εκ των υστέρων διογκώνουμε την καταστολή και το μπλα-μπλα. Αντί να θωρακίζουμε κτίρια και να εκπαιδευόμαστε για την ώρα του κινδύνου, αφήνουμε για άλλη μια φορά ένα συμφέρον να μας «ισοπεδώνει». Δεν χτίζουμε αντισεισμικά κτίρια, γιατί κοστίζει και οι φατρίες των πανεπιστημίων δεν αφήνουν την έρευνα να εξελιχθεί. Τελικά, δεν είναι μόνο τα βαμπίρ που γλύφουν αίμα για να νιώσουν ικανοποίηση...


 

Όλγα Θεοδωροπούλου

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Ελένη Τζαννάτου βλέπει την ζωή σε 24 καρέ το δευτερόλεπτο. Στο πρώτο I Lost It At The Movies ...

H Ελένη Τζαννάτου μπαίνει σε μπαρ που σερβίρουν σε 24 καρέ το δευτερόλεπτο, όσο τα κανονικά μπαρ

Με αφορμή την σειρά Hollywood του Ryan Murphy στο Netflix, η Ελένη Τζαννάτου θυμάται 13 στιγμές

FEATURED TODAY

Με αφορμή την κυκλοφορία του album Artificial, ο Δημήτρης Μάστορης συζητάει με τον επιστήμονα και μουσικό πίσω από το project Dance With Invisible Partners Κωστή Γαρδίκη για την τεχνητή νοημοσύνη και τη μουσική, το ισοζύγιο της συνδημιουργίας με έναν αλγόριθμο και την ηθική του data-ισμού. 

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, απολαμβάνει την ελευθερία τού να ακούσει ό,τι του κβλσ.

Με αφορμή την επανακυκλοφορία της ταινίας Σκηνές από Έναν Γάμο στις αίθουσες την επόμενη εβδομάδα, το Avopolis εξερευνά τις καλύτερες κινηματογραφικές στιγμές του μεγάλου Σουηδού σκηνοθέτη

Top
0
Shares