View More

Τα ρίχτερ της υποκρισίας μας

Κείμενο: -

 


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,      


όταν συμβαίνει μια τραγωδία, ο κόσμος συγκλονίζεται. Ειδικά αν πρόκειται για σεισμό, στη χώρα μας ξυπνούν μνήμες άσχημες και καταστροφικές. Και μαζί η επιθυμία για νούμερα στην τηλεθέαση, που σημαίνουν μια κάμερα πίσω από τον εκάστοτε συγγενή που θρηνεί την προσωπική του απώλεια. Φαίνεται ότι ο σεισμός είναι σαν την εγκληματικότητα: αγνοούμε κάθε έννοια πρόληψης και εκ των υστέρων διογκώνουμε την καταστολή και το μπλα-μπλα. Αντί να θωρακίζουμε κτίρια και να εκπαιδευόμαστε για την ώρα του κινδύνου, αφήνουμε για άλλη μια φορά ένα συμφέρον να μας «ισοπεδώνει». Δεν χτίζουμε αντισεισμικά κτίρια, γιατί κοστίζει και οι φατρίες των πανεπιστημίων δεν αφήνουν την έρευνα να εξελιχθεί. Τελικά, δεν είναι μόνο τα βαμπίρ που γλύφουν αίμα για να νιώσουν ικανοποίηση...


 

Όλγα Θεοδωροπούλου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Ελένη Τζαννάτου βλέπει την ζωή σε 24 καρέ το δευτερόλεπτο. Στο πρώτο I Lost It At The Movies ...

H Ελένη Τζαννάτου μπαίνει σε μπαρ που σερβίρουν σε 24 καρέ το δευτερόλεπτο, όσο τα κανονικά μπαρ

Με αφορμή την σειρά Hollywood του Ryan Murphy στο Netflix, η Ελένη Τζαννάτου θυμάται 13 στιγμές

FEATURED TODAY

Ο Βαγγέλης Κυριακάκης βάζει σε χρονολογική τάξη τη δισκογραφία των The Cure περιμένοντας τον νέο τους δίσκο. 

Οι συντάκτες του Avopolis πάνε διακοπές και πακετάρουν μουσική, εικόνες και λέξεις για τις θερινές ώρες. Σε αυτό το επεισόδιο η Τάνια Σκραπαλιώρη βλέπει και διαβάζει Neil Gaiman, ακούει The Smile και ΛΕΞ και ψάχνει ισορροπία στην ανισόπεδη ντίσκο του καλοκαιριού.

O Μάκης Μηλάτος γράφει για το θρυλικό album των Beatles που κυκλοφόρησε πριν 55 (και  κάτι) χρόνια, στις 26 Μαΐου 1967. 

Top