Ο Επίτροπος επιβίωσε και επιστρέφει
H επιστροφή του Επίτροπου στο εβδομαδιαίο Παρατηρητήριο με τις καλύτερες κυκλοφορίες που άκουσε και μάζεψε στην αναρρωτική άδειά του.
H επιστροφή του Επίτροπου στο εβδομαδιαίο Παρατηρητήριο με τις καλύτερες κυκλοφορίες που άκουσε και μάζεψε στην αναρρωτική άδειά του.
Στο νέο του Παρατηρητήριο ο Επίτροπος παραμένει πιστός στην εγχώρια μεταλλική σκηνή.
Ο Επίτροπος επιστρέφει μετά από Σαββατοκύριακο “ξεκούρασης” με λίγη τοπική επικαιρότητα αλλά κυρίως άξιες νέες κυκλοφορίες που θα μας γεμίσουν με χαρά.
Στο έκτακτο Παρατηρητήριο του ο Επίτροπος βγαίνει για να σχολιάσει με τον μοναδικό του τρόπο την επικαιρότητα του νέου δίσκου των Ghost που κυκλοφορεί σήμερα Παρασκευή 11 Μαρτίου.
Στο νέο του Παρατηρητήριο ο Επίτροπος βλέπει την ειρήνη να κάνει πουλάκια, οπότε ας ακούσουμε λίγη μουσική όσο ακόμα μπορούμε.
Στο νέο του Παρατηρητήριο ο Επίτροπος στρέφει ξανά το ενδιαφέρον του στην εγχώρια σκηνή.
Στο νέο του Παρατηρητήριο ο Επίτροπος συνεχίζει να κινείται στην τροχιά των νέων μουσικών κυκλοφοριών και επιστρέφει στην ορθόδοξη επικοινωνία με το κοινό του.
Στο νέο του Παρατηρητήριο ο Επίτροπος σηκώνει τα μανίκια και ξεκινάει και επίσημα τη διαδικασία της παρατήρησης της δισκογραφικής παραγωγής της νέας χρονιάς.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ολοκληρώνει το διάλλειμα του από την επικαιρότητα.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, συνεχίζει να απολαμβάνει την ελευθερία τού να ακούσει ό,τι του κβλσ.
To showcase που συναρπάζει πάνω μια δεκαετία τη γαλλική μουσική σκηνή έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα την 1η Απριλίου στο Arch Club Live Stage.
Είδαμε στο Θέατρο Σφενδονή την "Αφιέρωση", σε σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη: μια διεισδυτική ανάγνωση του Στράους σε μορφή οπερέτας και ροκ παράστασης.
Το πιο διεισδυτικό μυθιστόρημα του Τζόναθαν Κόου από την εποχή της "Λέσχης των Τιποτένιων" και του "Τι ωραίο πλιάτσικο!". Του Θανάση Μήνα.