View More

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - ΕΛΛΗΝΕΣ

Stages A/Live: Φώτα, Κάμερα, Ήχος, Σκηνή, Πατήστε Play

Το νέο πρότζεκτ του ιδρύματος Ωνάση μπαίνει με εγχώριες μπάντες μέσα στα αγαπημένα λαϊβάδικα της πόλης και φέρνει τη συναυλιακή εμπειρία στο σαλόνι μας. Λίγο πριν δούμε τους ATH Kids (24/1), ο ιθύνων νους του Stages A/Live, Χρήστος Σαρρής, μιλάει στο Avopolis για το όλο εγχείρημα αλλά και τη ζωντανή μουσική της νέας εποχής.

Οι Need Διάλεγαν Πάντα Τον Δύσκολο Δρόμο

Και κάπως έτσι, έκαναν υπολογίσιμο το εγχώριο progressive metal. Τα υπόλοιπα τα εξηγεί καλύτερα ο κιθαρίστας της μπάντας, Γιώργος Τζαβάρας (Ravaya) στον Αλέξανδρο Τοπιντζή, με αφορμή το νέο δίσκο των Need, Norchestrion: A Song for the End.

Μπορείτε να πάτε Ταξίδι Αστρικό, ακόμα και μέσα σε ένα δωμάτιο. Ρωτήστε τη Nalyssa Green...

Πάντως, λίγο πριν η μουσικός επιχειρήσει το συγκεκριμένο ταξίδι δισκογραφικά (4/12, Inner Ear), πήγε μια βόλτα μέχρι την άκρη της πόλης για να εξηγήσει στον Άγγελο Κλειτσίκα τι είναι αυτό που κινεί μια μουσικό να γράψει σε μια τέτοια περίοδο και τι κρατάει η ίδια για την ημέρα που θα έρθει η επόμενη, «κανονική» ζωή.

The Film Pit, Επεισόδια 50: Το Podcast Αντεπιτίθεται

Η Ελένη Τζαννάτου κατέβηκε στο υπόγειο της Κυψέλης όπου ο Στέλιος Καρακάσης, ο Μάκης Παπασημακόπουλος και ο Αχιλλέας Χαρμπίλας αποθεώνουν με τα podcasts τους το κακό κινηματογραφικό γούστο. Βγήκε σώα και αβλαβής.

Η Κατερίνα Στανίση μας μιλάει για τη συνεργασία της με τη Λένα Πλάτωνος

Η μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια σχολιάζει το τραγούδι «Ανθρωποφάγοι», στο οποίο συναντά τη Λένα Πλάτωνος και τη Μυρτώ Κοντοβά και δεν μπορεί να κρύψει πως «η χαρά είναι απερίγραπτη. Απερίγραπτη».

Ηλία Φραγκούλη, Γιατί Βλέπουμε Σινεμά;

Οι απαντήσεις, πολλές. Και όχι μόνο γι' αυτό. Λίγο πριν ο Ηλίας Φραγκούλης βάλει μπρος για 9η χρονιά το Ξαφνικά Φέτος Το Καλοκαίρι (23-29/7), συνάντησε την Ελένη Τζαννάτου στη Ριβιέρα και μίλησε για όλους και για όλα (σχεδόν).

Σέργιος Βαφειάδης: «Δεν υπάρχουν ιδανικές συνθήκες αν κάνεις αυτό που αγαπάς»

Λίγο πριν την προβολή του Ζητείται Διέξοδος στο Backstage Film Festival (Κυριακή 12/7), ο σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ μίλησε στη Βασιλεία Μαξακούλη και το allyou.gr.

Αγγελική Αριστομενοπούλου: «Όλο λέμε να κάνουμε και μια πιο ώριμη ταινία με τον Γιάννη Αγγελάκα, να πούμε για τις μεγάλες αλήθειες της ύπαρξης»

Η σκηνοθέτρια της Ταξιδιάρας Ψυχής μίλησε στην Ιλένα Μπόγρη και το allyou.gr για το ντοκιμαντέρ που γύρισε ακολουθώντας τον Γιάννη Αγγελάκα, λίγο πριν αυτό προβληθεί στο Backstage Film Festival, τη Δευτέρα 6/7.

METAMAN: Η εναλλακτική κοινότητα δεν αρέσκεται να αντικρίζει τα μεγάλα ζητήματα κατάματα, προτιμάει πλάγιες οδούς...

Το 1993, ο Αμερικανός βιοφυσικός και συγγραφέας Gregory Stock δημιούργησε για λογοτεχνικούς σκοπούς τον Metaman: έναν υπερ-οργανισμό, που, συνδυάζοντας ανθρώπινα κύτταρα και τεχνολογία, έφτανε σε μια παγκόσμια, μετανθρώπινη κατάσταση. Εδώ στα δικά μας, πάλι, ως METAMAN συστήνεται ο Θωμάς –ένας πολύ ενδιαφέρων Αθηναίος, ο οποίος κυκλοφόρησε έναν από τους πιο ιντριγκαδόρικους δίσκους που θ’ ακούσεις αυτόν τον καιρό. Εν μέσω λοιπόν του απρόοπτου που όλοι βιώνουμε τελευταία, συναντηθήκαμε διαδικτυακά και μιλήσαμε για την IΡINA, τη Λένα Πλάτωνος και το quarantine kit του

Χρήστος Θηβαίος: Είναι σαν να πήγα σε ένα διαφορετικό πανεπιστήμιο, αυτήν τη φορά στη ζωή μου...

Η πρώτη του ολοκληρωμένη συνεργασία με τον Χάρη Κατσιμίχα για το άλμπουμ Από Τους Κήπους Των Ψιθύρων (2019), έμελλε να ήταν και η τελευταία του με τον Θάνο Μικρούτσικο. Με αυτήν την αφορμή, μιλήσαμε για τη δυναμική του παρελθόντος, αλλά και για τους σύγχρονους διαδόχους του Νικόλα Άσιμου, του Παύλου Σιδηρόπουλου και της Αρλέτας

avopolis_google_news

FEATURED TODAY

To showcase που συναρπάζει πάνω μια δεκαετία τη γαλλική μουσική σκηνή έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα την 1η Απριλίου στο Arch Club Live Stage. 

Είδαμε στο Θέατρο Σφενδονή την "Αφιέρωση", σε σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη: μια διεισδυτική ανάγνωση του Στράους σε μορφή οπερέτας και ροκ παράστασης. 

Το πιο διεισδυτικό μυθιστόρημα του Τζόναθαν Κόου από την εποχή της "Λέσχης των Τιποτένιων" και του "Τι ωραίο πλιάτσικο!". Του Θανάση Μήνα.

Top