View More

Μαρίνα Σάττι & Fonέs + Senegal Rhythm

Στην πρώτη από τις τέσσερις Κυριακές που θα βρίσκεται στο Six d.o.g.s., έδειξε ότι έχει ζυγίσει πολύ καλά την ορατότητα που της προσέφεραν δύο πολύ επιτυχημένα βιντεοκλίπ, συνδυάζοντας ερμηνευτική δεινότητα και επικοινωνιακή σπιρτάδα...

Χώρος
Six d.o.g.s., Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής
4/11/2018
Φωτογράφος
Δημήτρης Καπάνταης
Κείμενο: Πέννυ Γέρου

Ένα πολύχρωμο, πολυφωνικό και πολυπολιτισμικό έδεσμα προσφέρει η παράσταση Yalla που έχει στήσει η Μαρίνα Σάττι με τις Fonέs για τις Κυριακές του Νοέμβρη στο Six d.o.g.s. Aποτελεί μουσικοπολιτισμικό case study από μόνο του στον χάρτη της ελληνικής performance και παραγωγής.

Μπορεί να έκλεψε εντυπώσεις και καρδιές με τις "Κούπες" το 2016, μπορεί ακόμη και να δίχασε με τη "Μάντισσα" το 2017, ωστόσο η Μαρίνα Σάττι αποδεικνύει με ποικίλους τρόπους ότι είναι πολλά παραπάνω από μια επιτυχία, μια «φούσκα» που επαναπαύεται στις δάφνες της καταμετρώντας views και σχόλια στο YouΤube. Αυτό έδειξε η πρώτη από τις τέσσερις εμφανίσεις της με τις Fonέs στο Six d.o.g.s., το οποίο άνοιξε τις πόρτες του στις 21:00 για να υποδεχθεί τον κόσμο που δεν άφησε την Κυριακή να τον κλείσει σπίτι, γεμίζοντας ικανοποιητικά τον κύριο χώρο του.

Το κλίμα ζεσταινόταν ήδη από την καθιερωμένη playlist, η οποία έπαιζε ethnic ήχους αναμειγμένους με R'n'B και afro στοιχεία στο σκοτεινό (ομολογουμένως στα όρια του μη λειτουργικού) χώρο πριν ακόμα ξεκινήσει το live.

84zzMs_2.jpg

Γύρω στις 21:30 ανέβηκαν στη σκηνή οι Senegal Rhythm, ένα ολοζώντανο και χαμογελαστό τετραμελές σχήμα με μέλη από την Ιταλία, τη Σενεγάλη και την Κένυα, το οποίο ανέλαβε το ζέσταμα του κοινού υπό αφρικάνικους ήχους και κρουστά, που έδιναν τον ρυθμό για να υποδεχθούμε στη συνέχεια το πρόγραμμα του Yalla. Αν και ελάχιστοι ανταποκρίθηκαν στα καλέσματα των Senegal Rhythm, το μουσικό σκηνικό στήθηκε εξ αρχής σε ένα εξωτικό και σχεδόν τελετουργικό πλαίσιο, που καθόλου δεν θύμιζε Αθήνα.

84zzMs_3.jpg

Στις 22:00 ανέβηκε στη σκηνή η Μαρίνα Σάττι, συνοδευόμενη από τις Fonέs: την Ερασμία Μαρκίδη, τη Βιργινία Φραγκούλατζη, την Έλενα Παπαδημητρίου και την Ελένη Ποζατζίδου. Σε ένα πρόγραμμα που πάντρευε εντυπωσιακά μουσικές και γλώσσες του κόσμου, ξεκίνησαν από την ύπαιθρο της Βουλγαρίας με το "Kaval Sviri", κατέβηκαν στα όρη της Θράκης με το "Μαργούδι" κι ύστερα διέσχισαν την Ευρώπη με μια δυναμική εκτέλεση του "J' Aime" της Γαλλίδας Riff Cohen, για να φτάσουν ως τις ακτές της Κολομβίας και το "El Pescador" της Totó La Momposina. Επιστρέφοντας σιγά-σιγά προς τα λημέρια της Ανατολής, τίμησαν το γαλλικό δίδυμο Ibeyi με το "River", με στίχους στα Αγγλικά να διαδέχονται αυτούς σε Γιορούμπα και το αντίστροφο.

Για τη συνέχεια παραμείναμε για αρκετή ώρα στη γειτονιά της Μεσογείου, με το "Σάββατο Βράδυ" (ένα παραδοσιακό τραγούδι της Καρπάθου), το μικρασιατικό "Τι Σε Μέλει Εσένανε", το τουρκικό "Sallasana" και, φυσικά, τις "Κούπες" –το σημείο όπου η μάστιγα των ανυψωμένων κινητών ήρθε να καπελώσει το συναυλιακό momentum, κατά βάθος ακόμα και για αυτούς που το περίμεναν πώς και πώς. 

MOVIEWORLD

Ανδρέας Κύρκος

Ο Ανδρέας Κύρκος γράφει για τη σειρά του HBO που προσπαθεί να πει μια απογυμνωμένη μα και εξαιρετικά μεγεθυμένη αλληγορική ιστορία που παίζει με τους ...

FEATURED TODAY

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ασχολείται ενδελεχώς με το ...

Η χρήση και η σημασία του όρου από τη δεκαετία του ‘30 ως τα τέλη των 70s.

HOT STORIES

Η πλήρης λίστα με όλους όσους διεκδικούν (όχι ο Weeknd) τα φετινά μουσικά  βραβεία.

Για να γιορτάσει το 1 δισ. views του βίντεο, η ποπ σταρ λανσάρει στο Youtube το πρώτο άπειρο μουσικό βίντεο στην ιστορία, το οποίο περιλαμβάνει χιλιάδες ...

Top