View More

Tania Giannouli Trio

Γέμισε ο Φάρος στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, για μια συναυλία που άνθισε πάνω στις λεπτές ισορροπίες ανάμεσα στην εγκεφαλικότητα και στον συναισθηματισμό, χάρη σε προσιτές συνθέσεις και μετρημένα παιξίματα...

Χώρος
Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (Φάρος), Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής
13/1/2019
Φωτογράφος
Πηνελόπη Γερασίμου
Άγγελος Κλειτσίκας
Άγγελος Κλειτσίκας

Λαμπρές μέρες διανύει η πιανίστρια και συνθέτρια Τάνια Γιαννούλη. Μετά την εξαιρετική περσινή της κυκλοφορία Rewa (με τη συνδρομή των Rob Thorne & Steve Garden), δραστηριοποιείται τώρα με ένα τρίο, που στη νυν σύστασή του βρίσκει δίπλα της τον Ανδρέα Πολυζωγόπουλο (στην τρομπέτα) και τον Κυριάκο Ταπάκη (στο ούτι). Το γκρουπ θριάμβευσε μάλιστα στις αρχές Νοέμβρη σε μία αξιοσημείωτη sold-out εμφάνιση στο jazz φεστιβάλ του Βερολίνου και θα μπει στο στούντιο για τον πρώτο του δίσκο στο προσεχές διάστημα.

Αυτό το ιδιαίτερο τρίο είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε για πρώτη φορά στα μέρη μας, στον όμορφα διαμορφωμένο χώρο του Φάρου, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Παρά το παγωμένο κυριακάτικο βράδυ, αρκετές καρέκλες είχαν σχεδόν γεμίσει μέχρι την είσοδο των μουσικών στη σκηνή (λίγο μετά τις 10), κυρίως βέβαια από κοινό μεγαλύτερων ηλικιών, το οποίο φαίνεται να ακολουθεί πιστά το πρόγραμμα του χώρου, παρακολουθώντας με σεβασμό και ενδιαφέρον τη μουσική παράσταση.

66TnGn_2.jpg

Γρήγορα, μετά τα πρώτα αναγνωριστικά λεπτά εξοικείωσης με το υλικό, έγινε σαφές πως το ατού αυτής της ομάδας βρίσκεται τόσο στη σχεδόν τηλεπαθητική επικοινωνία των μελών, όσο και στην ατόφια δύναμη των συνθέσεων της Γιαννούλη. Οι τελευταίες είναι ισορροπημένες, μετρημένες, προσιτές και ειλικρινείς. Δεν σκοπεύουν να πουλήσουν ψυχρό ακαδημαϊσμό πάνω στο ηχητικό πάντρεμα Ανατολής και Δύσης, αλλά προτείνουν τη μελετημένη, όσο και ενστικτώδη, επαφή της συνθέτριας με τα ετερόκλητα ερεθίσματα που έχουν διαμορφώσει το αισθητήριό της.

66TnGn_3.jpg

Έτσι, οι συνθέσεις που απολαύσαμε, ενώ αρνούνται κατηγοριοποίησης, μπορούμε να πούμε ότι έχουν ως εφαλτήριο τη σύγχρονη κλασική μουσική και την τζαζ, αλλά στην πορεία εξελίσσονται με απρόβλεπτους και συναρπαστικούς τρόπους· πότε θυμίζοντας μία πιο εκλεπτυσμένη εκδοχή των Xylouris White, πότε ρίχνοντας το βλέμμα πάνω στο στίγμα της χατζιδακικής ευαισθησίας. Επίσης, φλέρταραν με την ιδέα του αυτοσχεδιασμού και της μουσικής αταξίας, αλλά πάντα –με κάποιον αυτόματο σχεδόν τρόπο– επανέρχονταν έπειτα στη φυσική τους ροή.

MOVIEWORLD

Ανδρέας Κύρκος

Ο Ανδρέας Κύρκος γράφει για τη σειρά του HBO που προσπαθεί να πει μια απογυμνωμένη μα και εξαιρετικά μεγεθυμένη αλληγορική ιστορία που παίζει με τους ...

FEATURED TODAY

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ασχολείται ενδελεχώς με το ...

Η χρήση και η σημασία του όρου από τη δεκαετία του ‘30 ως τα τέλη των 70s.

HOT STORIES

Η πλήρης λίστα με όλους όσους διεκδικούν (όχι ο Weeknd) τα φετινά μουσικά  βραβεία.

Για να γιορτάσει το 1 δισ. views του βίντεο, η ποπ σταρ λανσάρει στο Youtube το πρώτο άπειρο μουσικό βίντεο στην ιστορία, το οποίο περιλαμβάνει χιλιάδες ...

Top