View More

Saske

Άργησε να βρει ρυθμό στο Gagarin ο 21χρονος trapper, αλλά από τη μέση της βραδιάς κι έπειτα, έδωσε μια συναυλία με παλμό και πάθος, προξενώντας ενθουσιώδεις αντιδράσεις...

Χώρος
Gagarin, Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής
7/12/2019
Φωτογράφος
Θάνος Λαΐνας
Τάσος Μαγιόπουλος
Τάσος Μαγιόπουλος
«Το σημερινό δεν είναι λάιβ, είναι γιορτή».

Αυτά τα λόγια βγήκαν αβίαστα από τα χείλη του Saske, ενός από τους πλέον επίκαιρους ράπερ της χώρας, λίγα δευτερόλεπτα πριν πει το μεγαλύτερό του χιτ “Ξέρω Μάνα”, των 13 εκατομμυρίων views στο YouTube. Ένα τραγούδι που, εν μια νυκτί, τον κατέστησε από φέρελπι MC σε αστέρα της «εδώ και τώρα» trap σκηνής. Έκτοτε, τα κομμάτια του καβατζώνουν συχνά-πυκνά τα εφτά ψηφία στις streaming υπηρεσίες, ενώ ο ίδιος εξασφάλισε μια συμφωνία με την Adidas, η οποία τον έχρισε ως το ελληνικό πρόσωπο του γίγαντα της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης. Έχει δει έτσι τον εαυτό του να πρωταγωνιστεί σε ηλεκτρονικές σελίδες μεγάλης αναγνωσιμότητας.

Με όλα αυτά στη φαρέτρα του, θα περίμενε κανείς τον Καβαλιώτη ράπερ να γεμίσει ασφυκτικά κάθε γωνιά του Gagarin, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν συνέβη: το πίσω μέρος του χώρου ήταν σχεδόν άδειο, ενώ το επάνω παρέμεινε κλειστό για το κοινό, φιλοξενώντας τους VIP καλεσμένους. Απογοητευτική αν μη τι άλλο προσέλευση, δεδομένης της προβολής που απολαμβάνει ο Saske και των επιτυχιών που σημειώνει.

Η παρουσίαση πάντως του πρώτου του δισκογραφικού πονήματος, Saskepticism Vol. 1 διέθετε παλμό, πάθος και ενθουσιώδεις αντιδράσεις από τον σκληρό πυρήνα του κοινού του, που είχε συρρεύσει στον χώρο μπροστά από τη σκηνή. Εκεί δηλαδή όπου άναψαν και κάποια καπνογόνα στο “Ποιος”, το οποίο, παρ' όλο που δεν περιλαμβάνεται στο άλμπουμ, απέδειξε ότι έχει κάνει το δικό του γκελ στους εγχώριους υποστηρικτές της trap. Ο Saske ξεκίνησε ωστόσο το live κάπως νωχελικά, με μεγάλες παύσεις μεταξύ των κομματιών, διακοπές για νερό, αλλά και για ανάσες. Εν τέλει όμως βρήκε ρυθμό και ανέβασε στροφές, από τη μέση και μετά.

Με την εικόνα της βραδιάς να αλλάζει λοιπόν άρδην, είδαμε τον 21άχρονο trapper να ζητάει να ανοίξουν pits στο κοινό υπό τους ήχους επιλογών όπως τα “Headshot”, “Ένστικτο” και “Copy Paste”, ενώ έδωσε και μικρόφωνο στους θεατές για να τραγουδήσουν κι εκείνοι μέρος των κομματιών του. Έκανε επίσης κι ένα μίνι stage dive, επιδεικνύοντας την ενέργεια που τον διακρίνει επάνω στο σανίδι.

Τα sing-alongs πήγαιναν κι έρχονταν σε τραγούδια όπως τα “10 Ευρώ”, “Άλλο Ένα Χιλιάρικο” και “Λούβρο”, τα κορμιά λικνίζονταν και πάλλονταν σε χορευτικές επιτυχίες όπως τα “Cyan” και “Χόρεψε Μαζί Μου”, ενώ σε δυναμίτες όπως τα “Boss Moves” και “Sportex” τα κινητά σχημάτισαν ένα νοητό τείχος κάτω από τη σκηνή, καθώς όλοι προσπαθούσαν να καταγράψουν τη στιγμή για το επόμενο story τους στο Instagram.

To "Sportex" το είπε μάλιστα παρέα με τον Mente Fuerte, ο οποίος έδωσε το παρών στο Gagarin κι έμεινε επί σκηνής, για να παρουσιάσει και μερικές δικές του επιτυχίες. Μεταξύ αυτών και τα “Caliente” και “Μαύρο Range”, τα οποία γνώρισαν ασφαλώς ενθουσιώδη υποδοχή.

Το λάιβ τελείωσε ακριβώς όπως ξεκίνησε. Με ένα encore δηλαδή του “Mafia”, που ακούστηκε για δεύτερη φορά, προτού ο Saske κατεβάσει από τους VIP και φέρει από τα παρασκήνια όλους τους συντελεστές του Saskepticism Vol. 1, ώστε να βγάλουν μια αναμνηστική φωτό με φόντο όσους θεατές είχαν παραμείνει στο Gagarin.

Ήταν λοιπόν μια βραδιά-ενθύμιο της παρουσίασης του πρώτου του δίσκου, η οποία άφησε υποσχέσεις για έναν ράπερ που δείχνει να μπορεί να ανταπεξέλθει με την ίδια ευκολία σε χορευτικές επιτυχίες, trap cuts ή πιο παραδοσιακές χιπ χοπ φόρμες. Μοιάζει έτοιμος να μπει στην πρώτη κατηγορία της εγχώριας σκηνής ο Saske, βοηθούμενος και από το γεγονός ότι ο trap ήχος κερδίζει όλο και περισσότερο σε δημοφιλία, ειδικά στις νεότερες ηλικίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Δημήτρης Λιλής παρακολούθησε τη συναυλία των Future Islands σε ζωντανή μετάδοση από τη Βαλτιμόρη

Ο Άγγελος Κλειτσίκας  βρέθηκε  στην πρώτη ημέρα του In Orbit στο ΚΠΙΣΝ 

Φεγγάρι, ψυχεδελικός φωτισμός, κατανυκτική ατμόσφαιρα, ένας ήχος άλλοτε απογυμνωμένος, άλλοτε

FEATURED TODAY

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ασχολείται ενδελεχώς με το ...

Η χρήση και η σημασία του όρου από τη δεκαετία του ‘30 ως τα τέλη των 70s.

HOT STORIES

Η πλήρης λίστα με όλους όσους διεκδικούν (όχι ο Weeknd) τα φετινά μουσικά  βραβεία.

Για να γιορτάσει το 1 δισ. views του βίντεο, η ποπ σταρ λανσάρει στο Youtube το πρώτο άπειρο μουσικό βίντεο στην ιστορία, το οποίο περιλαμβάνει χιλιάδες ...

Top