View More

Για τη συνεργασία της με τη Maggie Gyllenhaal για τη νέα της ταινία στο Netflix μίλησε η Monika

Η Monika, η οποία υπογράφει τη μουσική της ταινίας The Lost Daughter του Netflix, περιέγραψε τη συνεργασία της για το soundtrack-παραγγελία της σκηνοθέτριας και ηθοποιού, Maggie Gyllenhaal

Ναταλία Πετρίτη
Ναταλία Πετρίτη

Τα κομμάτια του original soundtrack της ταινίας The Lost Daughter της Maggie Gyllenhaal έγραψε η Monika, η οποία κέρδισε πρόσφατα το βραβείο Golden Osella Award for Best Screenplay στο Φεστιβάλ Βενετίας, ενώ απέσπασε τέσσερα βραβεία στα Gotham Awards.

Με πρωταγωνιστές ορισμένους από τους πιο λαμπερούς ηθοποιούς του Hollywood, την Olivia Colman, τη Dakota Johnson, τη Jessie Buckley, τον Paul Mescal και τον Εd Harris, η ταινία κάνει πρεμιέρα στις 17 Δεκεμβρίου στις ΗΠΑ και στις 31 Δεκεμβρίου στο Netflix, ως η πρωτοχρονιάτικη πρόταση της πλατφόρμας.

Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο της Elena Ferrante. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στις Σπέτσες το 2020, εν μέσω καραντίνας, δίνοντας ζωή στους κατοίκους του νησιού, πολλοί εκ των οποίων είχαν το δικό τους ρόλο στην ταινία, μετατρέποντας ολόκληρο το νησί σε ένα κινηματογραφικό σετ.

the-lost-daughter-album-cover_jpg

Τι ζήτησε η σκηνοθέτις από τη Monika

Τα γυρίσματα ολοκληρώθηκαν το Νοέμβριο του 2020 και τον Φεβρουάριο του 2021 η Monika κλήθηκε για πρώτη φορά από τον παραγωγό, ο οποίος της ανέθεσε να γράψει τα κομμάτια για οκτώ σκηνές της ταινίας.

Η οδηγία ήταν συγκεκριμένη, η σκηνοθέτης ζητούσε οκτώ ελληνικά τραγούδια το καθένα με διαφορετικό ύφος. Με αφορμή τις σκηνές αυτές, η Monika έγραψε τραγούδια πολύ διαφορετικά από αυτά που γνωρίζουμε από την προσωπική της δισκογραφία. Μία ιδέα από το φιλμ στο παρακάτω βίντεο.

Monika: Μου αρέσουν οι προκλήσεις

«Ένιωθα μεγάλη χαρά στις ηχογραφήσεις γιατί εξερευνούσα έναν κόσμο από μουσικά όργανα και ήχους με τα οποία δεν ασχολούμαι συνήθως στη δική μου μουσική. Μου αρέσουν οι προκλήσεις» αναφέρει για αυτή την δουλειά η Monika.

«Σκοπός μου ήταν, όχι να ικανοποιήσω αυτό που νιώθω εγώ, αλλά να φέρω εις πέρας τις οδηγίες της σκηνοθέτιδας και να αποδώσω όσο πιο έγκυρα μπορούσα την ιδέα της μουσικής για κάθε σκηνή, ώστε όλη η ταινία να αποκτήσει ρυθμό και να απογειωθεί συναισθηματικά. Η δουλειά μου ήταν να μεταφράσω τις λέξεις, τις οδηγίες που έλαβα και να τις μετουσιώσω σε μουσική».

Τα μόνα τραγούδια που προϋπήρχαν και μπήκαν στο τελικό soundtrack, είναι η “Στάλα” - που αποτέλεσε και το κύριο θέμα της ταινίας - και το “Αίμα μου”.

«Δεν έβαλα κανένα προσωπικό φίλτρο σε όλο αυτό, το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να πετύχει το όραμα της Mάγκι. Άλλωστε, αυτό κάνω πάντα και στις συνεργασίες μου για τη μουσική θεατρικών παραστάσεων. Με την Μάγκι είχαμε απίστευτη χημεία και δε θα ξεχάσω τις πολλές, δημιουργικές συνομιλίες που είχαμε καθημερινά αλλά και το χιούμορ που προέκυπτε μέσα από την πίεση του χρόνου και το άγχος που είχαμε όλοι στην ομάδα για να προλάβουμε το μοντάζ ώστε να σταλεί η ταινία στα Φεστιβάλ. Θυμάμαι, για παράδειγμα, την Mάγκι να μου στέλνει μήνυμα αργά το βράδυ και να μου λέει "Σε παρακαλώ θα χρειαστώ άλλες δύο Στάλες επειγόντως μέχρι το πρωί". Η συνεργασία μας εξελίχθηκε τόσο καλά, που η Μάγκι έλεγε κατά τη διάρκεια της παραγωγής: "Πριν ξεκινήσετε να γράφετε τη μουσική για την ταινία σας, ρωτήστε τη Monika, μπορεί να την έχει ήδη έτοιμη!"» καταλήγει η Monika.

Ακούστε τη «Στάλα» στο παρακάτω βίντεο από τελετή βράβευσης της ταινίας.

Στο O.S.T περιλαμβάνονται δύο ορχηστρικά κομμάτια και 10 τραγούδια, από τα οποία τα 8 ερμηνεύει η Monika. Το τραγούδι “Αίμα μου” ερμηνεύει ο Πασχάλης Τερζής και το “Όλα λάθος” ο Γιώργος Παπαδόπουλος.

the-lost-daughter-


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων γεμίζει για ακόμη μια φορά βινύλια στις 4, 5 και 6 Φεβρουαρίου

Μαζί του ερμηνεύουν τα τραγούδια του δίσκου ο Μπάμπης Στόκας, η Μαρία Παπαγεωργίου, η Ιωάννα Λέκα, ο Γρηγόρης Κλιούμης

Το Αφεντικό φαίνεται πως έγινε την προηγούμενη χρονιά κατά 590 εκατομμύρια δολάρια πλουσιότερο

FEATURED TODAY

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, απολαμβάνει την ελευθερία τού να ακούσει ό,τι του κβλσ.

Με αφορμή την επανακυκλοφορία της ταινίας Σκηνές από Έναν Γάμο στις αίθουσες την επόμενη εβδομάδα, το Avopolis εξερευνά τις καλύτερες κινηματογραφικές στιγμές του μεγάλου Σουηδού σκηνοθέτη

Στο νέο του Diggin ο Ζώης Χαλκιόπουλος κάνει diggin στον εαυτό του και τραβάει από το ράφι της φωτιάς τα Δώδεκα Βράδυα της Λίτσας Σακελλαρίου.

Top
0
Shares