View More

Ο Thom Yorke υπογράφει το soundtrack μιας νέας διαφήμισης της Greenpeace με μια solo εκδοχή του “Bloom” των Radiohead

Δείτε ολόκληρη τη διαφήμιση υπό τη μουσική του χαρισματικού καλλιτέχνη

Ναταλία Πετρίτη
Ναταλία Πετρίτη

Το soundtrack μιας νέας διαφήμισης της Greenpeace υπογράφει ο Thom Yorke, με μια solo εκδοχή του “Bloom” των Radiohead. Η διαφήμιση κυκλοφόρησε στα πλαίσια της Shark Week, μιας καμπάνιας δηλαδή για την προστασία των ωκεανών.

«Τα τελευταία 50 χρόνια, ο παγκόσμιος πληθυσμός καρχαριών έχει συρρικνωθεί κατά 70%» αναφέρει το video description. «Οι καρχαρίες εξολοθρεύονται για χάρη του κέρδους. Όμως οι ωκεανοί μπορούν να αναρρώσουν αν τους προστατεύσουμε».

Η εκδοχή του “Bloom” που ντύνει μουσικά τη διαφήμιση προέρχεται από μια solo performance του Thom Yorke από το 2019.

Το 2017, οι Radiohead είχαν συνεργαστεί με τον Hans Zimmer για ένα rework του “Bloom” για τη σειρά του BBC, Blue Planet II. Αυτή η εκδοχή είχε ηχογραφηθεί με την BBC Concert Orchestra, με τίτλο “Ocean (Bloom)”.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μια κινηματογραφική εμπειρία που παρουσιάζει το εύρος της ιδιοφυίας,  τη συναρπαστική μουσική κληρονομιά, την

Το video clip του "The Emperor" περιγράφει το ταξίδι του Αυτοκράτορα, όπως αυτός συμβολίζεται στις κάρτες Ταρώ, προς

Το visual για το re-work του “Tiny Dancer” είναι γεγονός και μπορείτε να το δείτε εδώ

FEATURED TODAY

H Sharon Kovacs επιστρέφει στην Ελλάδα, στο Fuzz στις 13 Οκτωβρίου και μιλάει στο Avopolis για τις πρώτες καλλιτεχνικές εμπειρίες της, τις αναμνήσεις της από τις αθηναϊκές νύχτες και τα επόμενα της σχέδια. 

 Στο NMW #24 πάμε από τo εγκεφαλικό r’n’b του Low Jack μέχρις τις μεγάλες επιστροφές των Cam’ron και Stromzy.

Λογοτεχνικό κατασκοπικό double bill με το "Mad Dogs" του James Grady και τo "Έξοδος Κινδύνου" του Olen Steinhauer. 

Top